Прохідний бал:
У 2020 році становить 60.5 %, як і в попередні роки. Відповідно це 79 правильних відповідей зі 130 тестових завдань:
- Розрахунок результатів здійснюється автоматизованою системою аналізу і статистичної обробки.
- Студенту за правильну відповідь нараховується 1 бал, за неправильну відповідь – 0.
- Сума правильних відповідей перераховується у відсоток за відомою зі школи формулою співвідношення кількості правильних відповідей до кількості тестових завдань.
- Для студентів з результатом, близьким до величини критерію «склав», остаточний результат автоматично розраховується після застосування стандартної методики перерахунку результатів з урахуванням похибки вимірювання, яка додається до його результату.
- Врахування похибки вимірювання для критеріальних тестів, якими є іспити Крок, гарантує студенту, що його результат розрахований правильно, та на нього не вплинула похибка вимірювання.
Згідно прийнятої процедури після проведення іспиту Центр тестування розраховує психометричні показники для кожного тестового завдання (ТЗ) екзаменаційного буклету: індекс складності та індекс дискримінації:
- Індекс складності визначає, наскільки конкретне тестове завдання було складним для конкретної групи студентів і відповідає частці студентів, що правильно відповіли на завдання. Індекс складності може коливатися від «0» до «1». Наприклад, якщо тестове завдання має індекс складності 0,25 – його вважають складним, оскільки лише 25% студентів дали на нього правильну відповідь.
- Індекс дискримінації показує, наскільки добре дане тестове завдання розрізняє сильних та слабких студентів. Індекс дискримінації може коливатись від «–1» до «+1». Якщо індекс дискримінації позитивний великий, то дане тестове завдання добре диференціює сильних та слабких студентів.
- Аналіз психометричних показників кожного тестового завдання дозволяє визначити тестові завдання, які мають неналежні психометричні характеристики. Для таких завдань Центр тестування проводить додатковий етап експертизи - післяекзаменаційну експертизу, за результатами якої надається фахове заключення щодо включення/виключення із розрахунку результатів ліцензійного іспиту цих тестових завдань.
- Після отримання фахових заключень Центр тестування здійснює розрахунок індивідуальних результатів студентів.
- Наприклад, якщо експертами 2 ТЗ визнані такими, які потрібно виключити з розрахунку результатів. Тоді розрахунок проводиться за тестом у 128 ТЗ наступним чином: за умови правильної відповіді на 128 ТЗ студент отримує результат 100%; за умови відповіді на 127 ТЗ – 99,2%; 126 ТЗ – 98,4%; тощо.
- Зважаючи на те, що студенти здаватимуть екзамени у дві зміни, тестові завдання для кожної будуть відрізнятись. Визначення психометричних показників дозволить ефективно та чесно оцінити результати тестування для кожного зі студентів, незалежно від того, в яку зміну було здійснено тестування.